فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

سال ۱۳۴۲ شرکت ایران ناسیونال در خیابان اکباتان با سرمایه ۱۰ میلیون تومان با شراکت خانواده خیامی راه اندازی شد. فکر تولید خودرو ارزان و مناسب همه اقشار جامعه خیامی ها را به سمت شرکت تالبوت انگلستان کشاند. این شرکت اتومبیل های هیلمن را تولید می کرد، آنجا بود که سال ۱۳۴۶ هیلمن را با نام پیکان با تیراژ ۶۰ هزار دستگاه در سال با شعار هر ایرانی یک پیکان روانه بازار کرد. شاید آن زمان نیز فروش اقساطی ایران خودرو سر زبان ها افتاده باشد. قیمت خودرو پیکان تا آخر همان سال ۱۲ هزار تومان قیمت گزاری شد، چند سال بعد تولید پیکان با مدل های مختلف به تیراژ ۱۲۰ هزار دستگاه رسید. سال ۱۳۸۴ تولید پیکان پس از ۲۹۵ هزار دستگاه متوقف و روانه موزه خودرو شد.

ایران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده خودروی ملی در کشور شناخته میشود. استقبال از خودروهای داخلی موجب شد تا فروش اقساطی ایران خودرو همواره مورد توجه خریداران اتوموبیل های ایرانی قرار گیرد. نخستین محصول شرکت ایران خودرو، سمند است که برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ معرفی شد و همچنان در لیست فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد و مدل های مختلفی از آن نیز تولید و روانه بازار شده است.

جدیدترین محصول ایران خودرو، فیس لیفت مدل پر سر و صدای دنا، یعنی دنا پلاس است که در سال ۱۳۹۶ به خیابان های ایران وارد شد. قیمت نسبتا بالای دنا پلاس در مقایسه با سایر محصولات ایرانی موجب گشت تا فروش اقساطی ایران خودرو در مورد دنا پلاس نیز گزینه ای معقول برای خرید این خودرو باشد. همچنین میتوانید اطلاعات تکمیلی را در بخش فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری مشاهده نمایید.

هم اکنون تمام محصولات ایران خودرو شامل سمند، مدل های مختلف پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو ۲۰۷، خودرو پژو پارس، خودرو رانا، تندر ۹۰ پلاس، دنا و دنا پلاس با شرایط فروش اقساطی خودرو ارائه میشوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد و آگاهی از شرایط خرید قسطی محصولات ایران خودرو با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی ایران خودرو سمند

سمند به عنوان اولین عضو خانواده ایران خودرو و با یدک کشیدن نام خودروی ملی در سال ۱۳۸۱ به ایرانیان معرفی شد. سمند و تمامی محصولات مشابه آن مانند سورن، دنا و… بر روی پلت فرم بهینه شده پژو ۴۰۵ تولید شده اند. خودرو رانا نیز عینا روی پلت فرم و بدنه پژو ۲۰۶ تولید شده است. با این حال فروش اقساطی ایران خودرو باعث شد تا اتوموبیل های این شرکت همواره در لیست پرتقاضاترین خودروها قرار گیرند. سمند با پسوند LX در چند مدل تولید میگردد. روی این خودرو یک موتور ۱٫۸ لیتری قرار گرفته است که میتواند ۱۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند. سمند EF7 به موتور به اصلاح ملی EF7 نیز مجهز شده است. سمند در مدل های بنزینی و گازسوز روانه بازار شده است. در مورد آپشن ها و امکانات تقریبا حرفی برای گفتن نمیماند و سمند از حداقل تجهیزات نیز برخوردار نیست. شاید بتوان آن را برای خودروی ۲۰ سال پیش مناسب دانست اما برای اتوموبیلی که در سال ۲۰۱۷ ارائه میشود خیر. در مورد طراحی نیز توصیفات فوق صادق است و ما خودرویی را شاهد هستیم که ۲۰ سال پیش ظاهرش مناسب ارزیابی میشد. در کل میتوان سمند را خودرویی مناسب برای خانواده دانست که از استحکام نسبتا خوبی نیز برخوردار است.

فروش اقساطی ایران خودرو دنا پلاس

ایران خودرو کمی به ظاهر دنا معمولی رسیده، چند آپشن به آن اضافه کرده و دنا پلاس را معرفی نمود. روی دنا پلاس یک موتور ۱٫۶ لیتری قرار دارد که ۱۱۳ اسب بخار قدرت تولید میکند. در حال حاضر جعبه دنده این خودرو دستی است اما ایران خودرو وعده مدل اتوماتیک را نیز داده است. شاید هیجان انگیز ترین بحث در مورد دنا پلاس که آن را در لیست فروش اقساطی ایران خودرو قرار داده مربوط به آپشن های رفاهی آن باشد. در این زمینه میتوان مواردی چون فرمان هیدرولیک مجهز به کروز کنترل، چراغ نقشه خوان، چراغ داخل داشبورد، چراغ روشنایی فضای پایین داخل کابین، سان روف، آنتن سقفی کوسه ای، تغییر استایل جانبی خودرو، تودوزی مخمل و…را به عنوان آپشن های دنا پلاس معرفی نمود.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو برای پژو ۲۰۷

میتوان گفت در حال حاضر پژو ۲۰۷ محبوب ترین مدل پژو در ایران است و از طراحی آن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ نیز برقرار بوده و مشتریان عزیز میتوانند این خودروی چالاک با مصرف سوخت پایین را به راحتی از سپند خودرو تهیه کنند. این خودرو با سطح تجهیزات فول آپشن و در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک عرضه میشود و به تازگی فروش پژو ۲۰۷ صندوقدار نیز آغاز شده است.

پژو ۲۰۷ ایران خودرو با مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است.

آقای خودرو فروش انواع خودرو های کارکرده به صورت نقد و اقساط

با چک به تمام شهر ها و استان های ایران